Lirik Lagu Tepi Sikit Sleeq ft. Joe Flizzow

Lirik Lagu Tepi Sikit Sleeq ft. Joe FlizzowLirik Lagu Tepi Sikit Sleeq ft. Joe Flizzow

[Sleeq]
Apa yang kau mahu
Semua ku beri
Apa yang kau mahu
Mahu apa lagi
Bagaimana aku pula
Aku serik
Jadi ku ingin jalan sana
Tolong tepi sikit

Apa yang kau mahu
Semua ku beri
Apa yang kau mahu
Mahu apa lagi
Bagaimana aku pula
Aku serik
Jadi ku ingin jalan sana
Tolong tepi sikit
Tolong tepi sikit

[Joe Flizzow]
Terima kasih untuk semua memori
Sekarang masa untuk aku naik pesawat
Dibumi ku berpijak sentiasa rendah diri
Tapi sekarang masa ku berlari atas awan

Pada mula kalau betul hilang
Tiba tiba diam
Yang lain cuma bisa meminjam
Gayaku nak ambil simpan
Ku kata gayaku Pablo
Mereka tak kenal Picasso
Jadi semua berkobar-kobar nak jadi macam Escobar

Itu aku
Ikhlas
Kau nak e class
Ku bagi e class
Tapi sekarang memang jelas, wang tidak boleh beli class
Duit tidak boleh beli masa
Masa dulu mungkin rasa ni tak buang masa
Tapi sekarang rasa macam kena paksa
Mungkin kita berdua jadi mangsa
Cita rasa berbeza walau sama budaya dan bangsa
Jadi tepi sikit, tumpang lalu
Biar yang lalu jadi yang lalu
Apa yang jadi hari esok, itu esok baru tahu

[Sleeq]
Apa yang kau mahu
Semua ku beri
Apa yang kau mahu
Mahu apa lagi
Bagaimana aku pula
Aku serik
Jadi ku ingin jalan sana
Tolong tepi sikit
Tolong tepi sikit

[Alif Sleeq]
Kau semakin kejam
Caraku pelan
Lembut dan
Ku tak membantah
Hanya mengalah
Ku disuruh cuba
Ada pendirian sikit tak boleh ke ha?
Kau ni lelaki banyak songeh ah, ha?
Kau ada tau kisah ke
Atau kau saja nak buruk sangka
Yang buruk sangka tu tolong simpan kata kata sebelum terlebih belanja
Aku Alif, erti yang pertama
Tak salah dengarkan aku kata
Tak salah yang aku pernah cuba
Yang pernah gagal
Berdiri semula
Masa lalu, kelap kelip
Semakin sempit, tepi sikit
Sebelum aku naik bingit
Sebelum darah aku naik
Dah bagus tu awal awal ku pesan kau patah balik
Wow
Kenapa muka ketat, apa kau mintak peluk?
Kita sudah dewasa, dewasa pun nak merajuk?
Ku sudah kata kalau hidung tinggi, tak lihat apa di bawah
Jadi kalau kau tersandung batu, padan muka
suka?

[Syarif Sleeq]
Aku tak sanggup tahan buat selamanya
Yeah, sebaiknya aku mempunyai rencana
Dan aku sedia, aku rela melukakan segalanya
Dan aku sudah berubah
yeah!

[Sleeq]
Apa yang kau mahu
Semua ku beri
Apa yang kau mahu
Mahu apa lagi
Bagaimana aku pula
Aku serik
Jadi ku ingin jalan sana
Tolong tepi sikit

Apa yang kau mahu
Semua ku beri
Apa yang kau mahu
Mahu apa lagi
Bagaimana aku pula
Aku serik
Jadi ku ingin jalan sana
Tolong tepi sikit
Tolong tepi sikit

Sleeq – Tepi Sikit Feat. Joe Flizzow [Official Music Video]

This entry was posted in Joe Flizzow, Sleeq and tagged , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Lirik Lagu Tepi Sikit Sleeq ft. Joe Flizzow

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *