Lirik Lagu Supra – 5forty2

Lirik Lagu Supra – 5forty2

[phonic]
first time jumpa dah terus aku gilai
termimpi mimpi sampai tanah besar kucari
S didepan model yang sungguh menawan
siapa yang merasa bisa jadi tawanan
dibelai rapi bagaikan perempuan simpanan
depan kawan tayang sayang bagai tayangan
pecah panggung,pastu ramai meminati
gah jalan bersama ramai yang iri hati
orang melayu suka dengki tak aku peduli
kitorg cam pepatah merpati dua sejoli
ngan dia,tak pandang SB dan Gucci
setinggi langit(skytop) rasa yang aku rasai
susah nak dapat bukan stock murah murah
potongan menarik tauke berlian pun gundah
bukan sheena tapi supra namanya
tapi wajar ke berhabis duit tuk dye?

c/o
ke mana pergi supra kucari
ke hujung dunia supra kugali
pandang luaran aku tak peduli
yang penting supra bertakhta dihati

ke mana pergi supra kucari
ke hujung dunia supra kugali
pandang luaran aku tak peduli
yang penting supra bertakhta dihati

[cypher D]
Biar papa, asalkan ko bergaya
Duit takde, janji pakai cam org kaya
Dengan Supra ‘meluncur’ atas jalan raya
takpe De, tu baru cara cam playa
Tu katanya, riuh heboh smpai Jepun
Padahal dok bising pasal kasut je pun
Punya dok tayang dari malam sampai pagi
Janji dia, seronok puaskan hati
Hati-hati beli jangan sampai ko rugi
Rugi ape? Rugi sebab takde simpanan diri
Riak dengan barang dunia, ko bajet gempak
Silap jalan, boleh pulak ko kena rompak
Adoi mak, menyesal sebab kena rembat
Terus merana sebab nak rasa hebat
Aku cuma cakap, pesan dalam ini rhyme
Coz We dont want, banana fruit two time…kakaka

c/o
ke mana pergi supra kucari
ke hujung dunia supra kugali
pandang luaran aku tak peduli
yg penting supra bertakhta dikaki

ke mana pergi supra kucari
ke hujung dunia supra kugali
pandang luaran aku tak peduli
yg penting supra bertakhta dikaki

This entry was posted in 5forty2, Lirik Melayu. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>