Lirik Lagu Lepaskanmu Kerana Terpaksa – Ukays

Lirik Lagu Lepaskanmu Kerana Terpaksa -Ukays

Tak Dapat ku lupakan kenangan silam
Susah dan senang kita harungi berdua
Bersumpah setia hidup mati bersama
Sehingga ke penghujungnya

Tergamak engkau meninggalkan diriku
Disaat aku memerlukan kasih sayangmu
Kini aku sendiri meneruskan hidup ini
Bersama hati yang telah kau lukai

(Korus)
Menyesalnya aku menyintai dirimu
Kini ku sengsara akibat perbuatanmu itu
Kini kau bahgia hidup disampingnya
Mudahnya aku kau lupakan

Betapa sakitnya pedihnya
Kau kata kau cinta dia
Mengapa diriku akhirnya
Menjadi mangsa dalam percintaan

Oh pilunya

Terpaksalah aku sendiri
Mengundurkan diri demi
Keluargamu mengharapkan
Agar ku berlalu pergi
Untuk sidia pilihan hatimu

Dengan rela ku lafazkan
Selamat tinggal sayang
Ku doakan agar engkau bahagia

(Ulang Korus)

Dengan rela ku lafazkan
Selamat tinggal sayang
Ku doakan agar engkau bahagia

Lirik Lagu Lepaskanmu Kerana Terpaksa -Ukays


Video MP3 Lagu Lepaskanmu Kerana Terpaksa -Ukays

This entry was posted in Lirik Melayu, Ukays and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

67 Responses to Lirik Lagu Lepaskanmu Kerana Terpaksa – Ukays

  1. zaimilia says:

    sye sgt ske lgu niee coz ia sme dgn kisah yg tlh trjdi pd diri sya

  2. Amiru anuar says:

    haí..lagu nie same mcm pejalanan id0p sy jugak..lagu nie p0n dpt membri semangat untk sy teruskn id0p jugak..thanks semuanye..

  3. knpe lgu ini sme dgn ap yg aq lalui..mkna yg amat mendalam dan smua nya sme dgn khidupan aq..aq t’pkse mlpaskan lelaki yg amat aq cintai dmi kbhgiaan dye b’sme prmpuan lain..bnarkah ap y aq lkukan ini..mgkin ini pngorbanan dlm cinta aq utk dye wlaupun perit utk aq trima ..

  4. siti nur amalina says:

    syahdu sgt lagu ni..ble hayati rase mcm xnk hilang org yg kter syg sebenarnye..tp apkan daye..mgkin dh dxdirkn tiade jodoh..tp skurg2ny hargailahmse yg sktika itu krane ianya pernah membuat kite bhgia,rse dsayangi n menyayangi,n dhargai..ingt walau pdih mne pon..sayang kite pd seseorg 2 akn mgatasi sgalenye..jd relakn b’korban utk org yg kita syg agr stu hri nnt dy akn berterima kasih smula pd kita..ap shj demi org 2 aslkn kte dapt mliht kbahagiaany..itulh sebenrny cinta..kerna ia xsemestiny memiliki..

  5. atie says:

    lagu ni mmg sme dgn ksh percntaan ku.shngga skg sy msh s0l0..

  6. aiza says:

    ak ska lgu nihh . best gylarx laqx !

  7. Tuan Farhanah says:

    hhhuuuuhhh sedih molep dngr lagu nih…..hhuuhh pengorbanan cinta sejati….aq berharap agar dngn pengorbanan cinta ku ini akn membahagiakan kamu…aq syg kamu sngt2….i love u…..

  8. wan nur syahida says:

    ya Allah! npe lagu ney sgt menyentuh perasaanku… kpd Amierul Afif,ketahuilah engkau,,aku terlalu menyintai dirimu.. jgn tinggalkan diriku,hidupku tak sempurna tanpamu di sisiku…

  9. mizz leez lyzaidi says:

    lgu ni emg btl2 sme ngn ksh llu ku,,,,,aq amt cntakn dye tp dye mpermaenkn driku,,,,aq sgt tluka ngn pbuatnnye p skunk aq sdh dpt lupekn die dn aq bhagia ngn khdupan aq yg skunk bsme suami trcnta……………………..

  10. eira says:

    lgu nie same mcm ksah sy…sy suke sgt lgu nie..ia mngembalikn saat2 indah ku brsme nye,..trase sdih pn ad..rse epy pn ad..p nape sume nie brlku pde sy??p xpew,sy trime dgn aty yg ikhls..n sy redha dgn ape yg trjdi pd sy…mngkn ini jlan yg trbaik utk sy…

  11. keyn says:

    3k yg kte perlu ketika di ambang pcintaan.. kejujuran,kepercayaan dan kesetiaan,,
    dan 3k yg kte harus kte lakukan ktika sdang kecewa akibat cinta ialah kesabaran, kekuatan dan kawan2…..

  12. Qaseh Issandra says:

    namun prcyelh bhwa anda akn dpt seorg insn br yg lbh bek drp si dia…..itu lh yg sy lalui kini…..alhmdlh…;-)

  13. 4 nia nadya snbrnye………….sorry slh ruangn

  14. best laaaa lagu nie….. tlng nyanyikan boleh???

  15. mior arif says:

    Lagu ny wat aku tringat sidia.pe pn aku ttp syg sidia.aku arp sidia dpt mnjalani idop yg bwu.

  16. miea mysara says:

    ermmm…..mybe e2 ujian cinta pda aw….brsbr jew a…sye pom cm 2 ugk..

  17. fazli says:

    lagu bnyak kenagan aku dan seorang gadis..setelah 5tahun aku mncintainye tp 5minit ati brubah dan trima orang lain..sedih sngat2 bile dngar lagu nie..

  18. alayiah says:

    jodoh ditangan tuhan…….

  19. maisara says:

    best gak lagu nie..dngr lah smpai klubk hati awk smua…<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

  20. Mamat says:

    Sbr kn je laaa… ni smua dgaan dlm hdup… yg hrus kte krungi.. hahaha

  21. kEaHiMe says:

    byk gak yg trasa dgr lagu nieh,…tp nk wat cmna kan,..mgkin da hikmah tok suma ni,..
    aku pon pnah rsa nieh,..skit gla msa 2,…tp,life must go on,..xkesah lah,..

  22. wann lieza says:

    sdhnya…………..huhuhu

  23. waNn ieyQa says:

    huhuh..nak wk cam ner dh xdir kter,tmer jer rrr…lgu niew p0m ad gk kaitan dgn ksah id0p sya…sya rdha jew..(T,T)hmmm..

  24. mawar merah says:

    o0…cam 2 kew????k0t sma sih sma gue…erm..udah xdir kta ya….sdh bngat sih…k0t gni ya,hdp kta????

  25. waNn ieyQa says:

    png0rbanan mg amt bsr skali…bruntg sngt2 saper yg jd kksih mg…mmng bnr ap yg kmu lkukn,tp xsmesti nya khidpan kmu sngsara akibt prbuatn nya itu…id0p bnyk skli dgaan nya,s0….ambl lah pluang kli kew 2 niew,k frenz ku…id0p hrus bsmngt n jngn tlalu em0si,k??…waNn..

  26. Hazdi says:

    Sgt tersentuh.. sama apa yg terjadi pada saya.. baru seminggu.. bila dengar lagu ni.. sedih sgt2

  27. nur syuhada says:

    lagu ni bst sgt…dan ada kaitan dalam hidup saya…

  28. nur syuhada says:

    bila khlgn org yng sy syg.. sy trs dgr lgu ni..sy rs mcm dh x da apa lagi dlm hdp ni…

  29. anip87 says:

    leh knl??

  30. anip87 says:

    lalalalalal…hahahahah

  31. anip87 says:

    aku nak cri gadis yang leh myanyangi aku

  32. aina says:

    sye nk dgr awk nynyi

  33. nur syuhada says:

    sy akn cb redha dgn dgaan ni..

  34. wawa says:

    ble dga lgu nie..hty syu sgt n trase tsntuh..nk mngis pon ad…p aq kne kuat…

  35. karnadya says:

    ajal maut jodoh pertemuan & perpisahan di tgn Allah…..mgkin da hikmah yg lbh baik in future….yg kte sndri xtaw….-)

  36. linda says:

    sye puwn sme jgk,alami sme cam awk..psye 3ma ngan reda.

  37. fatyha norazmi says:

    lagu yg meruntun jiwa .membuat aku trkenang kembali akan peristiwa semalam disaat kau mngucapkn perrpisahan diats khendak kluarga mu demi esok hari .dan hari ni ku lalui dgn penuh suram .kenangan yg x mungkin dpt dijual beli .

  38. umie says:

    bie..ini ke balasan terhadap kepercayaan dan kesetiaan yg mie berikan..??tergamaknye ht mu syg..mie xmampu menghukum bie tp doa owng teraniaya lebih termakbul..

  39. lisa says:

    Hikz,,,,,hikz,,,,hikz,,,,, menangis aku terkenang ms lalu….. di hati sungguh terlukai, namun apadaya dah terjadi tak mungkin tuk kembali,,, kini ku ikhlasi kau pergi. biar ku sendiri menanggung derita ini, moga tak kan terulangi lg………

  40. scha gurlz says:

    maksud yg awak kata kan mmg sama yg ingin saya kata kan…

  41. musafir cina says:

    dengan rela ku lafazkan…
    selamat tinggal sayang…
    ku doakan agar engkau bahagia…

  42. hafiz says:

    sedih gler dnga lagu ny x trkate. haty ny pedih sgt mgenangkn knangan silam dlu. apkn daye mgkin dh dtkdirkn kte xde jodoh,. tpy mngapa diri mu sanggup mlakukan aq sbgini. sgguh x kusngka. sia2 sje pgorbnan ku trhdap diri mu. aq doakn agr dikau bhgia dgn si dia

  43. suhaila sulaiman says:

    lagu ni btul2 mnyntuh prasaan tmbh lagi abg amir suara dia mmg sedap maklumlah abg sepupu kan..sb suara i pn sdp..he…sedih sgt lagu ni..pada insan yang brnma lelaki hargailah girl …

  44. syairah says:

    saya x sanggup pisah ngan buah hati sya.sya x nk buah hati sya terlepas tgn owang lain

  45. Firqin Izzuddin says:

    aQ memang touching gle dgn lagu nie.. mmg kene dgn aQ sekarang nie… keluargamu mengharapkan agar ku berlalu pergi utk sidia pilihan hatimu…

  46. puteri lilin says:

    aku ske sgt2 lgu ni…sb aku dpat rasakan KISAH HIDUPKU MELALUI LGU INI. cme kluarga si dia xmengharapkan perpisahan ini

  47. Adilah Gurlz says:

    Setiap hari aku dengar lagu ini krna lagu ni sama dgan apa yg aku rsa…. Pada satu hari,aku couple dgn dia ni nama dia ________ pstu masa tu dgan secara tiba2 kwn aku ckp yg _________ bf aku ni couple dgn kwn baik aku sndiri… Aku sedih sgt setiap malam aku nangis apabila aku dgar lagu ini… Aku terpaksa melepaskan dia krana terpaksa…. Dia x mencintai aku pun…. Dia cuma nk main kan perasaan aku saje… Makan x lalu mandi x bsah tidur x lena… :’(
    Setiap hari dia selalu bermain di dalam fikiran aku…
    Setiap hari aku terbayng kan dia… Aku x bleh nk lupakan dia pun…. Aku cnta sgat kt dia… I love you ________
    Setiap kali aku dgar lagu ini aku selalu ingat kt dia… Awk sya rindu kt awk…. I Miss You __________

  48. ieyqa96 says:

    aq ska sgt lgu ni taw , bla aq dgr ,, aq terbyangkan ssuatu ,
    apa1 p0m best lar lgu ni , hhee:)

  49. ayu nabilla says:

    bestt glerr ah lgu niyh..
    aq skew cngt..
    asal dngar lgu niyh mzti asew nx ngez doe..
    hihihi..
    papw pon lgu niyh the best lorh..:)

  50. scha says:

    lagu nh jaln hidup saya…
    sedih cgat..
    tolang bgi ku semangat baru dalm hidup ku..
    ku perlu chaya baru..

  51. saiful irfan says:

    haduh sedihnya lagu ni setiap lirik2nya semua ada kena mengena dng aku dh ar si dia yg aku sayang tu tinggalkn aku,x tau cam ner nak cari dia dah bermacam2 cara aku cuba cari tapi x jumpa…aku x berdaya lagi.. pulanglah sayang sesungguhnya aku amat merinduimu….

  52. NiCklaila says:

    *lgu nie memberi semngat kpada sya spaya sya dpat lupakan peristiwa pahit sya dulu! Sem0ga orang yang mendengar lgu nie dpat terhibur..

    TQ :)

  53. Haziq says:

    sedihnya….ak dh lawh bwu smlm break….

  54. chek says:

    em..bleh lah..apapun sabar je kalau dah suratan takdir utk aku mulakan hidup baru…aku doakn kau bahagia bersama pilihan keluargamu……

  55. azuwan says:

    aku dengar lagu serupa dengan kisah hidup aku……
    teringat kisah2 yang telah berlalu itu…..
    tapi masih tidak dapat ku lupakan kisah yang telah berlalu itu,,,,,
    itu telah menjadi satu mimpi ngeri dalam hidup ku ini…….

    selamat tinggal sayang ,semoga aku dapat melupakan mu buat selama-lamanya,,,,
    kerana hatiku telah kau sakiti……

  56. matspek says:

    ku tingal kn dy kerana terpaksa sbb dy jumpa owg yng dapat menjaga dy dngan lebeh baek dari saya walau pown smpai sekarang saya derita kehilangan dy.

  57. GURLZ CUTEZ says:

    Lagu nie aq terima satu dah 2 minggu breakz….
    dye berikan aq nie…dye kte dye terpaksa lepaskan aq….
    waktu tu aq dgr nk ngs tp aq thn…aq syg dye…
    tp dye sudah pown punyai orang yg ley jga dye….
    aq windu syg kat dye
    ap kn dya aq terlepas lepaskan dye pergi ngan rela….untuk aq lihat dye bahagia…sy sy awak sgt…
    adakah ia satu pergorbanan aq terhadap dye?

  58. Secret says:

    Lagu ni membuatkan aku ingat dekat dia… Jalan cerita aku sama dengan lagu ni. HM !

  59. zawiyah love fatah says:

    lgu nie btol2 best. dan lagu ini mngmbarkan hubungan aku dgn mohamad fatah b> abdul wahab, yg berada d kg. bonggor,grik,perak……….. ILOVE YOU SO MUCH 4 EVER N EVER………..

  60. mysara sara says:

    walaupon orang kata kat aku x kelas minat lagu lama tapi aku tetap minat sebab lagu lama banyak maksod tersirat….

  61. saiful30 says:

    aku degar lagu ini,sama seperti apa yang aku jalan nie sekarang,aku sedih kepergian nya,tapi aku rela kerana nak tegok dia bahagia,walau berat hati ini nak terima semua itu,tapi aku rela,sabar dan pasrah,aku sekarang masih lagi sendirian,walau dulu 3tahun dia temankan aku,tapi kini aku kesorangan tanpa ada kekasih,aku harat dia ada dalam bahagia dengan kekasih baru dia,………… aku lepaskan dia kerana terpaksa,……… aku tidak rela dia pergi,tapi aku harus rela dia pergi demi kebahagiaan dia,……..

  62. saiful30 says:

    ada x wanita yang teman kan saya???………….

    nie 6ber Sya 013-5943830

  63. saiful30 says:

    lagu yang memyetuh jiwaku,sbar jala,………

  64. nothink lurve new says:

    best sangat lagu nhe …. bila teringat kan seseorang yang pena hadir dalam hidup nhe berubah akibat orang ketiga … hancur hati … hehehe …..

  65. aini suraya says:

    Sedih nyer bile kite semua dengar n hayati lagu ni… Rasa mcm kite plk yg berada di situ…

  66. noraini bt mohd asri says:

    npe wjudnya cnta? np pritnya ble brcnta? plu k ad cnta dlm hdp any? aq sdh muak dgn cnta.. laky ska maen2 an hty puan yg tlus cnta an sorng laky tu… bkn smua laky tpy stngah laky dry tu.. hty puan lmbt ap ble laky kluar an jnjy tuk brsma,tpy kmne janjy tu g.. syG puan kpda laky sngt ikhlas tpy syg laky trhdp puan????

    LUAHAN HATY INY KHAS UNTUK LAKY…..

  67. noraini bt mohd asri says:

    LGU INY SNGT MNYAYAT HTY BILE D DNGR.. ASE NK NGIS JEEE.. love u niezam.. 4eve in love.. tlg gan tggl an sya prg tpy lau dh bkn jdh akn ku lafs an selamt tggl syg..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>