Lirik Lagu Aku Yang Tersakiti – Judika

Lirik Lagu Aku Yang Tersakiti – Judika

Pernahkah kau merasa jarak antara kita
Kini semakin terasa setelah kau kenal dia
Aku tiada percaya teganya kau putuskan
Indahnya cinta kita yang tak ingin ku akhiri
Kau pergi tinggalkanku

Tak pernahkah kau sadari akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari
Oh tuhan tolonglah aku hapuskan rasa cintaku
Aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia

Memang takkan mudah bagiku tuk lupakan segalanya
Aku pergi untuk dia

Tak pernahkah kau sadari akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari
Oh tuhan tolonglah aku hapuskan rasa cintaku
Aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia
(walau tak bersama dia)

Oh tuhan tolonglah aku hapuskan rasa cintaku
Aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia

This entry was posted in Judika, Lirik Melayu. Bookmark the permalink.

22 Responses to Lirik Lagu Aku Yang Tersakiti – Judika

  1. rhia aziz says:

    lagu nie memang sesuai untuk org yang tdak dpat mlupakan kisah silam pencintaannya….

    aku harap tuhan hapus semua cintaku terhadap mu…

  2. myfazurin says:

    Tuhanku…hapuskanlah rasa cinta yang terpahat di hatiku agar dapat aku teruskan kehidupan di dunia yang fana ini…diri disakiti, bagai tak mampu kubangkit lagi..namun tuhanku, bantulah aku untuk bangkit…kerana dia senang berasa bahagia tanpa ada rasa kesal melontar kata2 hina, membuatku jatuh tertimbus ke dasar paling dalam… tuhanku, sesungguhnya pembalasan itu milikMu jua…. tiada daya diriku ini, hanya hambaMu yang lemah… kutitipkan segala kesakitan ini,segala penipuan yang kutelan,segala penghinaan yang terngiang2… hanya Kau sahajalah yang Maha Membalas segalanya…

  3. Dia says:

    Gua still can move on without you but, our memories still stucked in my head, each day Gua struggling try to forget you but I can’t ditch you, and just wonder how are you right now.

  4. syarafanaaaaa says:

    Lagu ni memang sama dengan kisah hidup aku :(

  5. syazaa says:

    Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari,
    Oh tuhan tolonglah aku hapuskan rasa cintaku
    Aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia.

  6. fuyoooo says:

    bila kerinduan pd die,kenangan tentang die dtg ..hanya airmata dan luahan pdNya mampu ku buat… sakit sangat2…lagi2 bile org tu wat xtaw je.. Pengajarannya skrg jgn sayang org tu sangat2 sampai kita tiade life… harapnya hr ni kite menangis dan esok kite bolh tersenyum selebarnya bile pelangi tu da dtg selepas hujan…

  7. an_c70 says:

    yer ler…dgr je lagu ni sakitnye hati..bkn lh sy ni baik mana pun..tp hakikatnye sy bru je … mcm lagu ni..entah lh…ada ubi ada batas….

  8. nor says:

    Aku pun ingin bahagia walaupun tak bersama dia….

  9. myfazurin says:

    Dugaan paling menyiksakan di daam hidup ialah apabila kita ditipu, dihina,dimaki dengan kata2 kesat, dikutuk dan dibanding2kan namun tetap diri tak mampu menyingkirkan perasaan yang ada, tak mampu membenci, tak mampu mengabaikan, tak mampu untuk buat tak tahu tentang dirinya.. lebih sakit apabila itu adalah pertama kalinya diri menyayangi dan menyintai seseorang sepenuh hati tanpa meninggalkan sedikit pun untuk diri sendiri..

    Sakitnya…. sakitnya membunuh jiwa… namun kepada ALLAH jua lah kupohon ampun atas dosaku. Terimalah aku YA ALLAH dalam aku menuju jalan yang kau redhai.

    Buat dirimu…. yang tak mungkin mampu aku lupakan, akan kubawa diri ini jauh darimu… aku yang kau benci, aku yang kau buang… semoga segala rasa kasih, rasa sayang, rasa cinta yang amat mendalam ini mampu aku lupakan kelak… aku tak mampu lagi berada di mana beradanya dirimu, kerana ku tak mampu mengabaikan dirimu… mudah bagimu melupakanku, membenciku, namun tak semudah itu buatku…

    Tuhanku… jika semua rasaku terhadapnya ini dosa bagiku, bantulah aku melenyapkannya, gantikanlah hatiku ini dengan hati yang lain, mungkin hati ini bukan hatiku lagi..

    Buatmu… walau sebenci mana dirimu terhadapku, pintaku hanya satu, kenanglah kebaikanku walau sedikit, kenanglah perhatian yang kuberikan walau sedikit…

    Akhir kalam… terima kasih atas segala pengalaman yang kudapati… ku pergi membawa kelukaan yang telah membunuh diri.. aku tidak lagi memikirkan tentang diriku lagi, hidup ini kuserahkan untuk berbakti agar kelak segala dosaku akan terampun di akhirat nanti. Aku tidak mampu lupakan, tak mampu membenci, walau ditoreh dan dilukai berulang2 kali… YA ALLAH bantulah aku…..

  10. Fateen says:

    lagu nie aku tuju kan khas tok c die. .moge awak bagea ngn pilihan aty awak. . .pape pon saye still sayang sgt kat awak. . .saye bhrao awak akn jadi lelaki terakhir dalam hidup saye. . . .tapi. . . . . . . . . . . . . . . . . .

  11. an_c70 says:

    tapi…….ni lah yg dapat………eee gerammmm…

  12. myfazurin says:

    Menyakiti itu amat mudah.kadangkala ianya amat kejam. Namun setiap penganiayaan kekejaman dan kesakitan terhadap diri kita itu Allah berikan senjata paling ampuh pada kita iaitu ‘doa’.. maka peganglah pada janji Allah bahawa orang yang teraniaya dan diperlakukan dengan kejam itu doanya makbul.. andai tidak di dunia maka diberikan pembalasan di akhirat kelak. Maka akhirnya aku sedar, tiada gunanya aku terus memikirkan mengapa aku ditipu, aku dihina, aku diherdik, aku dimaki, akumyang dikatakan layak dilempang…kerana aku sedar,Allah sayangkan diriku.
    Pastinya,apa yang telah dia lakukan terhadap diriku akan berulang kelak pada kehidupannya…
    Bagiku, aku akan tetap terus berdoa kehadrat Ilahi…

  13. nia says:

    Lagu ni pernah terjadi dlm hidupku…mmg tesangat perit untk aku lalui tpi dgn adanya Dania dlm hidupku aku semakin kuat hdapi masa depan aku…tpi aku pecaya pada yg 1 setiap perbuatan akan dibalas, dn aku percaya Tuhan akan membantu aku insan yg teraniaya apa yg mmpu hanya bersujud pdanya….Alhamdulilah hidup aku tenang skunk dia telah pown kembali ke pangkuan ku dan Dania…. Bru dia sedar insan yg dia sangkakan permata dlu adalah kaca….So ingat kpd sesiapa yg penah menyakiti hati seseorang dia akn trima balasan dri yg Esa…

  14. One says:

    matilah kau.. di dalam hatiku hua hua huawei

  15. Cute says:

    di lagu la paling best weeeeeiwwww

  16. myfazurin says:

    Akhirnya kau yang tersakiti sebagaimana kau menyakiti…..namun kau menyakiti dan menambah kesakitanku dgn kata2 hina dan makianmu…sakitnya diriku menanggung selama ini hanya tuhan yang tahu…adakala aku berdoa tuhan lembutkn hatimu dan kenanglah saat2 bahagia kau bersamaku dulu dan ambillah semula hinaanmu,makianmu terhadapku…sakitnya aku tak pernah kau ambil tahu…segala kata2 di muka bukumu itulah cerminan dirimu…kuharap kau menyedarinya suatu ketika kelak…semoga Allah Maha Membalas segalanya…

  17. nie says:

    harap satu hari nati dia akan menyesal ngn ape yg telah dia lakukan.. Tuhan maha adil..
    semoga aku dpt penganti yg lebik baik dri dia..

  18. Finn says:

    Lagu ni tuk PB. Nape sakiti hati sy smp mcm ni.

  19. lynda hazmi says:

    lagu ni lagu si dia pernah nyayikan utk sy dan lagu ini sangat2 brmakna pada sy walaupun dia tggalkan sy tp hati sy tetap sayangkan dia ikhlas demi ALLAH,, dan dgn seikhlas hati sy halalkan semua salah silap dia pada sy.,,, for someone sy sayangkan kamu sgt2 semoga ALLAH hapuskan rasa cinta sy pada kamu :’(

  20. miss faziehan mar says:

    dia prgi tinggalkn sy mcm tu je. Tanpa alasan yg kukuh.sakit sgt…payah nk bgnkn diri. Skrg dia bhagia dgn pilihan hati dia.. Mungkin sy x mampu berikn ape yg dia inginkan.hukum karma itu pasti.biarlah Allah yg memblas segala prbuatannya.

  21. fienzo says:

    Endch….
    Tak pernahkah kau sadari akulah yang kau sakiti .
    Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari .
    sudah mengingkari & menghiyanati kau tambahkan kata ” janji’mu bukan takdir ”
    Semudah itukah keikhlasan kau balas dg sayatan goresan luka direlung hati yang sulit tuk’ku hilangkan .
    oh Tuhan tolonglah aku hapuskan sgala rasaku , akupun ingin bahagia walau tak bersama diaaaaa…… ♥♥♥…… ? ? ?

  22. El says:

    Aku amat menyayangi mu … Dan takkan ku lupakan dirimu sampai akhir hayat ku… Aper yang berlaku antara kiter mungkin bkan kehendak bersma… Aku mdoakan agar kau bahagia dengan keputusan mu.. Mungkin menniggalkan ku dan terus kau berdiam boleh membuat kan kau bahagia aku relakan walau pun aku terasa pedih itu… Aku harapkan hanya aku yang tersiksa kerana x sanggup aku melihat kau tersiksa kerana aku amat myanyangi kamu…. Tapi sesungguh nyer tuhan itu satu ….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>